onsdag 14 juli 2010

V.38

Jaha, ja det va i den här veckan som jag har bestält förlossning, men jag tror inte att det blir så:)
38+1



Vi var och tog årets första dopp i måndags. Hittade på ett litet ställe i Hörken. Passade oss perfekt då vi inte gillar att vara där det är massa folk. Vi var helt ensamma och kunde slappa på den lilla stranden.

Men det va fasen ISKALLT i vattnet. Men vi lyckades doppa oss alla tre. Nelly hon gjorde ett riktigt dyk som vanligt. Hon har inte förstått riktigt vad som händer när man hamnar under vattnet:)
Jag och Nelly åkte till mormor och morfar igår och passade på att bada i Risingsbo. Men jäklar vilken skilnad på temperatur i vattnet. Det va ju inte nå kallt där. Gick hur lätt som helst att doppa sig där. Vi hann precis in i bilen innan ovädret braka loss. Men va skönt det blev i luften efter det.


I dag har jag varit och hälsat på Johanna i nya huset. Kanonfint verkligen. Fikade lite på altan och pratade massor. Jätte trevligt!
Vi slöade till oss här hemma sen och hämta pizza, inte alls fel.

I morgon tänkte vi ta oss till Lager 70. Har inte varit där än, så det kan ju bli kul. Sen gör det ju inget att det ligger granne med Barnens Hus:)


Ha en bra kväll!


2 kommentarer:

  1. Ja jag har samma tanke jag med! Den stora trösten att veta att jag aldrig tänker gå igenom det här igen.

    Hoppas att det går bra för er och att ni snart får träffa er lilla bebis.

    SvaraRadera
  2. NU är jag hemma så nu kan bebis ploppa ut ;) Vilken fin mage du har vännnen!!!
    Vi får höras av!
    Kramar i massor!!!

    SvaraRadera