torsdag 8 juli 2010

Status för dagen


Trött. En sjujävla halsbränna hela dagen. Lätt illamående och ont i magen. Sammandragningar ganska regelbundet..MEN dom gör inte ont.


Sov på förmiddagen enstund, låg sen och kika på tv tills det va dax att åka å hämta Nelly. Åkte direkt till Grängesberg och fikade lite mellis i lekparken. Nelly var i himlen. Funderar på att åka dit i morgon igen.


Kom hem ungefär samtidigt som Per och tröttheten slog till på Nelly. Gap, skrik och trots resten av kvällen. Men tro inte att hon skulle sova sen när det väl var dax.


Åkte iaf i väg till jysk och nu har vi äntligen trädgårdsmöbler på gräset och inte bara på altanen som blir som en bastu så man inte kan sitta där iaf.


Min sambo tyckte just att jag skulle skriva nått posetivt också. Självklart älskar jag att känna bebis röra sig i magen och jag längtar som en tok till bebis vill komma ut. Men som ni vet är det ju faktiskt ganska jobbigt så här mot slutet..men jag tror ni fattar;)

Å Nelly är ju så klart världens underbaraste unge och finast i hela världen, men hon går mig på nerverna med hennes trots. Men det är ju nu på kvällen när hon sover som man kan sitta och små le lite för hur tuff hon tror att hon är:) Hon har ju humör min lilla dam!
Världens underbaraste


Kram


1 kommentar:

  1. Men va det där du va! Vi va in på ica å kikade efter dig när vi handlade, slår en kik på em i lekparken om du hittat dit igen :D

    SvaraRadera