tisdag 20 juli 2010

ONT!

Ja, i natt har jag haft ont. Vaknade 02 av att jag hade en värk. Låg och vänta på nästa och den kom efter 10 minuter. Fortsatte så där ett tag, det va så jag somnade till emellan. Men sen fick jag nog och gick upp och tog 2 alvedon och gick å la mig igen. Somnade men har vaknat till å från. När Nelly kom upp vid 7 så kändes det fortfarande. Men nu kommer det en lite då och då bara. Men dom gör ont! Känns iaf som att det är på G men det kan ju lika gärna dröja ett bra tag till, det är ju det som är så drygt att man inte vet.

Annars var vi vid mamma och pappa en stund igår. Skulle ju hämta Nelly. Hon hade ingen lust alls att följa med hem. Hon hade haft det jätte bra. Bajsat på toaletten och allt:)

Men i dag blir det inte mycket gjort. Är trött efter natten och kroppen behöver vila känner jag.
Per och Nelly har varit ute och grejat med uteplatsen på framsidan. Kommer att bli jätte bra när det blir färdigt. Inte mycket kvar. Har bestämt mig för att jag ska ha två stora krukor med nå lätte blommor i. Jag hoppas jag hinner handla det innan det är dax för bebis. Annars får jag skicka nån annan att göra det:)

Känns skönt att det inte är så varmt ute nu. skulle väl bli sämre nu i veckan?

Per står och ska laga mat nu, få se om man kan få i sig nått. Har ingen vidare matlust, och det va länge sen jag hade det. Men men..får väl försöka tvinga i sig lite.

Kram

1 kommentar:

  1. Ajaj! Ont e bra!! Bara det e bra ont! du vet va jag menar! Kramar i massor!!!

    SvaraRadera