lördag 10 juli 2010

10/7


I dag har det varit varmt, jätte varmt, klibbigt varmt! Vi var in på Rally i stan hela förmiddagen och åkte sen vidare till Hillängen för glass. Nelly roade sig kungligt i rutchkanan.


När vi kom hem slog vi faktiskt på en film och slappa i soffan. Jag somnade som vanligt, men det gör jag så fort jag lägger mig ner.


Gjorde Tacos till middag. Första gången Nelly åt det. Va väl ingen direkt höjdare. Men vi andra åt med god aptit. Kunde inte röra mig efteråt. GOTT!


Sen har jag, kors i taket, nu på kvällskvisten strukit gardiner! Har då inte satt upp dom än, men i morgon så ska dom upp. Det som är lite störande är att jag råkade stryka av en sån där tråd som sitter i gardinerna(hissgardiner) Så nu har jag bara tre gardiner till fyra fönster..så typiskt mig.

Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar