söndag 18 juli 2010

Barnfria.

I natt va det en jobbig natt. Nelly har legat och hostat bra länge och tillslut kom hon upp. Försökte få i henne hostmedecin men hon vägra. Per följde mede henne in till sin säng och hon somnade om direkt. Men efter en stund kom hon smygandes in till oss. Sa att det va otäckt i hennes rum, att det va spöken där. Så hon bädda ner sig mellan oss och sov där resten av natten. Sover skit dåligt när hon ligger där, så det är ingen vana kan jag lova. iaf så vaknade hon redan kl 6!! Vilket betyder att jag är TRÖTT idag. Men nu har vi kört Nelly till sin mormor och morfar och ska hämta henne i morgon. Så nu ska jag spendera största delen av dagen på soffan. Ska bli så skönt!

Jag har ont..i revbenen. Bebis trycker verkligen upp rumpan eller nått hela tiden. Svårt att sitta och det gör verkligen ont. Känns som att min kropp inte räcker till riktigt.

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av stillheten och tystheten framför allt. Per är ute så jag är heeeelt ensam. Me like!

Kram

2 kommentarer:

  1. Försök att sova ut riktigt nu!!
    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  2. Mathilda är oxå inne på de här med "spöken".. fast *ta i trä* inte på näterna än. Hon komemr mest på dagarna å pratar om spöken :)

    SvaraRadera