lördag 31 juli 2010

31/7

I morgon fyller våran Nelly fis 3 år. Herregud vad tiden har gått fort! Var ju aldelens nyss vi kom hem från bb med våran lilla tjej. Som inte är så liten längre..

I dag har vi varit in till stan och handlat det sista inför kalaset i morgon. På eftermddagen gick vi ut och gick. Hur skönt som helst att äntligen få röra lite på sig. Och det blev ju fint väder framåt kvällen.
När vi kom hem blev det ungnstekt falukorv med potatis. Hur gott som helst. Sen bad för båda tjejorna och nu sover den stora tjejen sen ett tag och den lilla ligger här bredvid mig och har precis slagit igen sina ögon. Men det är nog dax för mat snart så hon vaknar nog snart igen.

Herregud kan inte fatta att det är tre årsedan jag och Per var hemma vid mina föräldrar och värkarna började runt den här tiden. Åkte in vid 01,30 och när vi kommer in och blir undersökt så är jag öppen 2cm. Tredje kvällen på förlossningen med jävulska förvärkar. Tredje sovdosen och jag slockna som en gris kl: 06.30 på onsdag morgon...

Puss å go natt!


1 kommentar:

  1. GRATTIS till stora Tjejen på den stora 3års dagen!!!
    Hoppas hon haft en härlig dag!!!!

    SvaraRadera