fredag 9 juli 2010

9/7

Vaknade runt 7 i morse av att Nelly kom in och ville ha sin välling. Bara masa sig upp. Önskar hon iaf kunde sova 1 timme längre. Men man kan väl inte begära för mycket när hon somnar 19.

Vi åkte in till stan och mötte upp Per vid Engeln. Grillad smörgås, hur gott är inte det!? Sen åkte vi hem och har bara varit hela eftermiddagen. Jag har ju faktiskt tvättat en hel del också men förutom det så har vi bara tagit det lugnt.

I morgon var det tänkt att vi skulle ha åkt till Kopparberg på Rally, men jag orkar fan inte! Få se om Per å Nelly åker. Men jag blir då hemma iaf.

I kväll blir det soffan framför "Walk the line" Skit bra film enligt mig iaf.

Ha en skön kväll!

Kram

1 kommentar:

  1. Du sköter ju detta bra!!! ;) Uppdaterar så jag har koll! Kram på dig!!

    SvaraRadera