onsdag 7 juli 2010

7/7

Varmt! Ja det är aldelens för varmt för mig på dagarna. Jag har aldrig varit nån soldyrkare då jag ALDRIG blir brun, utan bara röd. Tycker det är jobbigt att sitta i solen i vanliga fall men nu är det extremt! Mår lite halv illa på dagarna och har diverse krämpor. Men nu på kvällen är det ju underbart skönt ute. Speciellt när det blåser också. Då kan jag mer än gärna vara ute.

I dag har det inte hänt mycket då jag vaknade med huvudvärk i morse. Så har mest legat på soffan medans Nelly varit på dagis. Och på tal om dagis. När jag hämtade bruttan idag hade de precis kommit ut tror jag. Iaf var hon aldelens kletig av solskydd + att hon och en till satt i en sandgrop. Ni kan ju gissa hur hon såg ut eftersom hon inte torkat än. Gick in och hämta väskan och när jag kommer ut igen ser hon ÄNNU värre ut. Då har de hunnit kasta en massa sand på varandra. Så då var även hela ansiktet inklusive ögon, mun och näsa fulla i sand. För att inte tala om håret! SUCK! Bara åka hem å duscha. Och Nelly var lagom glad..

I morgon har jag inte heller nått inplanerat. Men känner jag mig piggare ska jag försöka ta tag i det här hemmet som har förfallit nu när det varit så varmt ute. Men jag lovar inget!

Kram

1 kommentar:

  1. Det är ra vännen, nu uppdaterar du varje dag så jag kan följa dig när jag e på öddö ;) Linda skulle ha med sin dator så jag kommer låna den å surfa in på din sida emellanåt ;)

    Härligt med en sträv unge, kanske nya sortens sandpapper ;)

    Kramar!!!

    SvaraRadera