måndag 5 juli 2010

Lite blandat

I morgon går vi in i V37. Alltså 3 veckor kvar. Har en känsla av att det kanske sker lite tidigare. Inte för att jag känner av nått utan det är bara en känsla. Bara för det kommer jag ju naturligt vis gå över tiden..Känner en stress över att bebis kanske vill komma ut samma dag som Nelly, skulle vara så tråkigt. OM det nu skulle vara så att vi skulle vilja ha en till nångång så kommer det inte vara NÅN aktivitet på hösten!
I natt vaknade jag och hade såå ont i magen. Hade hamnat på rygg och det funkar ju inte riktigt eftersom att jag inte kan andas då. Skulle iaf vända mig om på sidan, men fick inte med mig magen. Det gick bara inte. Bebis måste ha legat på nått konstigt sätt.
I morgon är det dax för bm igen. Få se om bebis är fixerad än. Va inte det förra vändan iaf.

Idag har jag och Nelly varit på jobbet och hälsat på. Fika på jordgubbar och grädde. Fick 2 biobiljetter i sommar present. Perfekt! Eftersom att vi pratat om att vi ska försöka komma iväg å se ECLIPSE innan Bebis. Tack!!
Nelly stortrivdes med all uppmärksamhet som vanligt. Är så roligt att hon inte är så himlans blyg längre som hon va förut. Nu går det inte att få tyst på henne ist:)
Per och hans pappa var iväg till Säter och köpte trädgårdsplattor. Så nu ska jag ÄNTLIGEN få min ute plats på framsidan!

Annars händer inte så mycket. Är för stor för att göra det mesta nu känns det som. Sover mest på fm när Nelly är på dagis. Är så trött. Sover dåligt på nätterna. Försöker göra ett ryck här hemma varje dag men det går segt.

Nu ska jag titta lite på Beck.

Kram

1 kommentar:

  1. Ne men hej!!! Ny blogg de har jag helt missat!!!!
    Å grattis till bebis nr 2 :) vart lite paff när jag såg dej på kupolen :) jätte fin mage (igen) :)

    ja Gud, mathilda och melvins öron vart till 100% kvar i magen. De dryga e ju att dom triggar varann hela tiden.. Men men, de går väl över! Skönare att dom har dåliga dagar samtidigt iställe för att dom skulle växla, får man ju aldrig en lugn stund...;)

    SvaraRadera