måndag 12 juli 2010

12/7

God morgon! Jag och Nelly sitter och tittar på barnkanalen. Brukar annars vara Playhouse men JAG är såå trött på dom serierna som går där. Så idag fick det bli nått annat. Pappan i detta hus ligger fortfarande och sover. Men snart är det frukost och då är det bara att masa sig upp:)

I dag tänkte jag att vi skulle åka och bada om vädret tillåter. Har inte kollat vädret för dagen. Vi har inte badat i år än, det har inte hunnits med. Igår var min bror och hans familj här hela eftermiddagen. Jätte trevligt! Kusinerna leker så himla bra tillsammans och bråkar som syskon..haha! Men barnen bada i bassängen, gunga, hoppa studsmatta och mycket annat. Dom lyckades även stoppa i sig lite fika emellan åt.

Senare kom ju ovädret som ni säkert märkte. Jag är så TACKSAM att det kom lite åska. Va en jobbig dag igår med värmen. Men satan va det blåste. Vi skulle ha fått hämta studsmattan hos grannen om inte staketet varit i vägen. Möblerna blåste om kull och träden såg ut att lossna vilken sekund som helst. Men det gick ju bra. Gick snabbt över.
Nelly var inte nå imponerad över att det åskade så hon var lite ledsen, men var samtidigt så trött så hon somnade mitt i iaf.


Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Du sköter dig med uppdateringen! ;)
    Här på öddö är allt bara bra förutom ett sjuinnihelvet till åskoväder som drog in igår kväll. Phju!!!
    Kram på dig vännen min!!!

    SvaraRadera