onsdag 21 oktober 2009

Tillbaka

Huden runt munnen är helt uttorkad och jätte känslig, där av prickar. Också därför som det blir värre efter måltid då det hamnar mat och vätska mot huden. Ändå skönt att hon inte var allergisk mot någonting i af.
Fick tre olika salvor utskrivna som ska användas flitigt nu ett tag. Fick även rådet att ha på cerat på läpparna så att hon inte störs av torra läppar, som gör att hon slickar sig om munnen.

När vi kom hem blev det fika på bulle och festis.

Nu ska jag åka på möte.

Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Skönt att ni fått reda på vad det är :-)
    Hoppas det blir bättre snart... Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att det bara var det! Allergier är ju inte roliga att ha och göra med.
    Jovars känner jag mig bättre, men det e nog en förkylning också i kroppen.
    Hur jobbar du denna vecka? Å veckan efter det? Är ju ledig. Men har influsenca vaccinering och tandläkare på tisdag, ska träffa Camilla på torsdag och Max tandläkare på fredag, men vecka 45 har jag bara sovning på måndagen efter natt veckan och att vara med i skolan med felix på onsdagen. Annars tror jag inte det var något mer :) kanske kan få till en date?
    Kramisar!!!!

    SvaraRadera
  3. se kommentaren på min blogg, skrev på fel ställe ;)

    SvaraRadera
  4. Jag ringer dig ikväll, om jag fortfarande e på benen efter sprutan.
    Cissi

    SvaraRadera