måndag 12 oktober 2009

Förkyld..

..ja det har jag lyckats bli. Jobbigt, men bara ta en treo lite näspray och bita i hop. Viktigt möte på jobbet i dag.

Var till ICA maxi igår och handla lite. ÄLSKAR verkligen den affären, det finns ju ALLT:)
Synd att det inte va den ICA som skulle komma hit till Ludvika.

Nelly va snäll och tog sov morgon i morse, det uppskattas verkligen. Kom in och väckte mig 8,30. Behövdes efter en jobbig natt med igen täppt näsa.
Hon har förresten hakat upp sig på saxar nu. Det är tydligen det roligaste som finns. Men jag tyckte det va mindre kul när hon klippte två fina hål i gardinerna som jag precis hängt upp i sovrummet. Vad gör man?
Snälla som vi är ändå så köpte vi ett paket med saxar igår. Sånna där med olika mönster. Tänkte att det kanske stillar behovet lite:)

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar innan jag blir ledig i 8 dagar! 8 DAGAR!! Ska bli hur skönt som helst.

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Börjar också 13 på torsdag, men om jag skjutsar barnen till skolan och kommer till dig vid 8,30, är det ok??
    Men så roligt att hon kommit på njutningen med å klippa... eller nej! Det kan ju bli hål både här å där... ojoj!

    SvaraRadera
  2. Ses då!!!
    Puss å kraaam!!!!

    SvaraRadera
  3. Tror du inte att jag jobbar tisdag 5,30-19 är i mora på kurs, onsdag 7-14 eller 13 och torsdag 7-15... alla dagar du hade henne på dagis...
    MEn jag e ledig måndag och fredag iaf.
    När kan du?
    Kraaaam

    SvaraRadera