måndag 21 september 2009

Ultraljud..

..av Nellys njurar i dag. Var en kaxig tjej med stort självförtroende som knallade in till rummet på lasarettet där det skulle ske. Attityden och självförtroendet försvann direkt det kom in en man i vit rock. Hon är verkligen livrädd för alla i vita rockar. Det slutade med att jag fick lägga mig på britsen med Nelly liggandes på magen, på min mage. När hon tillslut fick syn på tv:n, med hennes mage på bilden, lugnade hon ner sig och det gick jätte bra. Hon fick ett Bamse märke av doktorn när det va klart, som hon satte på magen:) Han berättade i af att han inte såg nå konstigheter, vilket va skönt att höra. Men ska få riktiga svar nästa vecka.

Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Va duktig hon e skruttan! jag har tid hela veckan :D ska träffa Maria Ö ngn dag bara å hjälpa henne med föräldrapenningen.
    Annars så är jag ledig :) pojkarna har studiedag fredag och måndag.
    Hur jobbar du??
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Men ska vi ta det på fredag? Kan du komma hit? kraaaam

    SvaraRadera
  3. Låter super duper! Ses då!!! :)

    SvaraRadera