söndag 27 september 2009

Ensam

Här sitter jag helt själv hemma. Har precis kollat på en film "The Reader" Mycket bra enligt mig. Men jag älskar ju Kate Winslet.
Per och Nelly är och hälsar på farfar Tidigare idag var de till Kopparberg på marknad. Nelly kom hem nöjd och belåten med en ny boll:)

Jag är lite sjuk, eller jag vet inte. Har mest sovit och legat på soffan idag. Inge kul, hade gärna varit på marknad idag jag med. Men det får väl bli Rättvik, kanske.


Jag vill möblera om!
Men det är inte så himlans lätt när man inte har nå väggar.

Kram Maria





2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre nu :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men såklart söttjejen får komma till mig... ha ha ha ha! Får muta med mera saker när ni ommer nästa gång ;) hihihi!
    Hur mår du annars? Själv har jag nån bacill i näsan som inte bryter loss utan sitter där och killas å täpper till ;)
    Börjar jobba i morgon, första dan efter lediga veckan, phuuu, hur ska jag orka upp i morgon bitti...
    Kraaamar!

    SvaraRadera