söndag 4 april 2010

Usch

Å så kom den där dagen som jag hade hoppats på att slippa.
Verkligen bland det värsta som kan hända mig. MAGSJUKA!
Ingen höjdare när man dessutom är gravid. Ni som känner mig vet hur jävligt jag tycker det är att kräkas. Det är min stora skräck. Fy fan säger jag va äckligt det är att sitta med huvudet i den där hinken. Å inte bara det hållet va det heller....
Nä, nog om det.

Bebis har varit helt otroligt aktiv de senaste dagarna. Man börjar ju fundera på om den sover över huvudtaget. Men va jag kan komma i håg va Nelly lika dan, så vi får nog en till vilding. Som tror att hon äger detta hus och jag å Per är några jobbiga inneboenden som hon inte blir av med.

Men vilken fin påskhelg det blev ändå. SOL! Igår va jag ju liggandes i soffan men idag har jag solat. Hur skönt som helst. Förutom att jag höll på att flyta bort när det blev helt vindstilla. Jag går runt med ständigt röda kinder nu för tiden, har ett värme element med mig i magen hela tiden.

Kram / Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar