onsdag 28 april 2010

Känslig

Jag gillar inte det här med att bli så känslig när man är gravid.
Idag kunde jag inte sluta grina för att Nellys nya byxor har försvunnit på dagis. Alltså inga vanliga byxor, utan överdragsbyxor. Och dom är FAN inte gratis! Hade jag inte varit gravid hade jag blivit FÖRBANNAD, men nu är det närmast till tårarna.
Ringde naturligtvis till Per och trodde att jag skulle mötas av förståelse. Men inte, han blev mest sur och irreterad. Men jag kanske råkade skylla det mesta på honom!? Men det är väl de dom är till för...Eller har jag missuppfattat det hela??

I dag håller jag tummar och tår för en vän som har det lite kämpigt just nu. Väntar på att få höra hur det gått.

Annars består dagen av jobb. Alltså inge kul alls att bjuda på idag.
Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på Top Model en stund innan det är dax att göra mat.

Kram/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar