måndag 1 februari 2010

Äntligen

I morron är det dax för ultraljud. Som jag har längtat. Tycker att jag ar känt av lite rörelser där inne, men det är så svårt att veta.

Igår var vi och firade Nellys farfar som fyller år på onsdag(?). Alltid lika trevligt att träffas.
I lördags var Per i väg och tjänstgjorde på Bergslagsrallyt. Jag och Nelly hade en riktig mys-inne dag. Va ju svinkallt ute.
I fredags var mina föräldrar här, dom bjöd på kina mat, HUUUR gott som helst!
I veckan som var har vi hunnit med att träffa först Jessica o Saga. Jätte trevligt som alltid. Ser fram emot torsdag.
Har också träffat Cicci och pojkarna. Även Maria och lilla Adam var där.
Det är väl ungefär va jag kommer i håg av vad som har hänt på senast. Minnet är ju inte vad det brukar vara nu för tiden.

Nelly har haft nån konstig magsjuka och nu har näsan börjat rinna. Men är pigg för övrigt.

Annars är det mycket som händer till veckan.
Idag: läkarbesök
Tisdag: Ultraljud
Onsdag: 2½ års kontroll
Torsdag: Jessica och Saga+ föräldra möte på kvällen

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar