fredag 20 november 2009

Inget nytt att komma med.

Nä, känner att det inte finns så mycket att skriva om.
Dagarna flyter lixom på bara.

Fick hem tid för Nellys vaccination idag. Äntligen, jag är en av dom som inte har tvekat till att ta sprutan. Varken på mig eller Nelly.

Fm idag spenderades hos Cecilia. Maria och lilla Adam var där också. Kul att se hur stor han ändå har blivit. Tack för idag.

Det går jätte bra för Nelly att vara utan blöja. Har till å med bajsat på pottan. Så inge blöja dag tid nu längre. Hur skönt som helst!

Per är inne istan hos en kompis och planerar skoter resan. Och då var man tydligen tvungen att dricka öl samtidigt!? Så jag har soffan för mig själv ikväll. Vet inte om jag ska kolla på Idol el Twilight.

I morgon ska Nelly sova hos mormor och morfar. Jag å Per ska på date:) Var INTE igår kan jag säga. Är inte dom som fixar barnvakt särskilt ofta.

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. tack för idag! det är alltid lika trevligt att träffas!!!! kraaaamis

    SvaraRadera
  2. Vi hade det så mysigt när Nelly var hos oss/
    kram

    SvaraRadera