torsdag 26 november 2009

Blandat

Hade ju som sagt en date i helgen. Den bestod av bio. New Moon, naturligtvis:)
Jag måste nog erkänna att jag blev lite ännu mera små förälskad i den där Pattinson.
Vi kom hem runt 22.50. Gick och la oss, kikade lite på Sex and the City innan jag somna. Sa till Per att i morgon vill jag sova tills jag vaknar. Kl stod på 12,20 när jag slog upp ögorna igen. Skönt!

Annars har det inte hänt så mycket. Per åkte till fjällen tidigare idag så jag och Nelly blir själva hela helgen. Han kommer inte hem förrän på söndag kväll igen. Vet inte vad vi ska hitta på. Ska väl iaf försöka julpynta lite, om orken finns. Har varit dåligt med det på senaste.

Va på föreläsning igår. Problemskapande beteende eller nått.
- vem är det som har problem?
Helt klart tänkvärt, men kände att jag inte kunde stå bakom alla metoder.
Mycket bra föreläsare iaf.

Nu är det dax för duschen!

Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Alldeles riktigt, vem är det som har problem och vem är det som skapar problem... ujujuj... djupt... ibland får man en riktig aha upplevelse... eller hur ;)
    Fick sjukskriva mig, har satans ont å är stel...
    Kramis på dig så får vi höras å håll avstånd från magsjukan!

    SvaraRadera
  2. Hur har ni det? Har du tid för en fika nästa vecka? E ledig!!!
    Vi får höras!! Kraaam!!!

    SvaraRadera