måndag 6 september 2010

September

Nu har vi redan kommit in i September. Mörka hösten närmar sig och jag känner lite ångest måste jag erkänna. Kommer i håg när jag va hemma med Nelly att jag tyckte att hösten var super jobbig. Alla andra jobbade och det regnade mest hela tiden så man gjorde inte så mycket om dagarna.

Vi har blivit förkylda här hemma, alla utom Saga som tur är..peppar peppar...
Men verkar bara vara snorigt och inget annat.

Per har ju börjat jobba igen, usch blev verkligen bortskämd med att ha han hemma så länge. Och eftersom Saga kom en vecka tidigare så fick ju Per va hemma nästan 5 veckor med oss. Måste erkänna att jag hade lite smått PANIK när jag skulle va hemma själv med två barn. Men det har väl gått....nja sådär iaf.
Saga har kolik och är missnöjd mest hela dagarna, vilket betyder att jag har varit tvungen att bära henne konstant. Och det har ju inte varit populärt hos Nelly, men vad gör man?

Annars har jag hunnit bli ett helt år äldre, bara 3 år kvar till 30 nu...Men i mitt sinne är jag 23 och kommer nog aldrig bli äldre:)

De har varit här från jobbet och hälsat på. Saga fick jätte fina kläder. Tänkte att vi skulle ta oss in till skolan och hälsa på nån dag i veckan.

Men nu sover Saga och Nelly är på dagis, så nu ska jag kura ner mig i soffan innan det är dax att hämta Nelly..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar