fredag 6 augusti 2010

GAHH!

Skrev ett jätte långt inlägg med bilder och allt. Men det försvann!
Så det får bli ett kort inlägg nu.

Saga växer så det knakar tycker jag. Gick lite segt ibörjan men nu börjar det ta sig.
Nelly har blivit så stor leker hela dagarna med granntjejen. Man ser inte röken av dom på hela dagen. Kommer in på kvällen och är jätte trött efter en hel dag av bus.

Jag har fått nå knas, gungar till när jag går och känner mig illamående emellan åt. Ska börja dricka blutsaft få se om det blir nå bättre.

I dag ska Per och Nelly åka ut till farfar. De ska ut med båten så Nelly får prova på att fiska. Hon ser fram emot det massor. Så jag å Saga blir ensamma idag. Blir nog soffan skulle jag tro:)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Gå in på nytt inlägg och där ser du redigera inlägg, där finns alla som du skrivit och det kan finnas där med en orange text på raden som står utkast. kolla vetja!
    Kramen å hoppas snurret slutar!!!!

    SvaraRadera